Afgelopen zomer is de zoektocht naar de beste Nintendo Labo-creaties en -decoraties losgebroken met de Nintendo Labo Creators Contest.
Er werden wedstrijden gehouden in Europa, de Verenigde Staten, Japan, Australië en Nieuw-Zeeland. We hebben uitvinders en creatievelingen uitgedaagd om te kijken met wat voor bizarre, prachtige dingen ze op de proppen zouden komen door met Nintendo Labo aan de slag te gaan. Er waren ook een paar toffe prijzen te winnen, waaronder een bijzonder Nintendo Switch-systeem!
We willen iedereen die heeft meegedaan aan de Nintendo Labo Creators Contest enorm bedanken.
Ben je benieuwd wat dit allemaal is? Ga naar de officiële website om meer te weten te komen over hoe je met Nintendo Labo kunt bouwen, spelen en ontdekken.