Het indienen voor de Nintendo Labo Creators Contest is begonnen!
De zoektocht naar de beste Nintendo Labo-creaties en -decoraties van Europa is begonnen en je kunt je meesterwerken voor de Nintendo Labo Creators Contest nu insturen via onze Nintendo Labo-website!
Of je nu de nieuwe Willie Wortel bent of over een ontzettend creatieve geest beschikt, er zijn drie categorieën waarin je mee kunt doen: Creaties, Decoraties en Kids (van 3 t/m 12 jaar). Vul het deelnameformulier in, vertel ons alles over je creaties via de Nintendo Labo-website en maak kans op geweldige prijzen, waaronder een speciaal Nintendo Switch-systeem!