2x1_NSwitch2_AccessoriesMontage.jpg
Til je speelervaring naar een hoger niveau met de Nintendo Switch 2-Pro-controller.
De Nintendo Switch 2-Pro-controller kan worden opgeladen met een Nintendo Switch 2-voeding of de bijgeleverde USB-oplaadkabel.
De verbeterde Joy-Con 2-controllers hebben makkelijk te gebruiken bewegingsbesturing, HD-trilfunctie 2, de nieuwe C-knop om makkelijk GameChat** te gebruiken en muisbesturing in compatibele games.
Deze set bevat zowel een linker- als een rechter-Joy-Con 2-controller, samen met twee Joy-Con 2-polsbandjes, perfect voor lokale multiplayer met een vriend of vriendin in ondersteunde games.
Het Nintendo Switch 2-systeem wordt geleverd met een linker-Joy-Con 2 en een rechter-Joy-Con 2, en twee Joy-Con 2-polsbandjes.
De maximale dikte vanaf de top van de richtingssticks tot de uitstekende delen van de ZL-/ZR-knoppen is 30,7 mm.
Joy-Con 2-controllers kunnen worden opgeladen aan het Nintendo Switch 2-systeem of de Joy-Con 2-oplaadhouder (apart verkrijgbaar).