welcome_hero_sp.png
Laat games tot leven komen op het grotere 1080p-scherm, of sluit het systeem aan op een televisie voor resoluties tot 4K*. Met ondersteuning voor HDR en framerates tot 120 fps kun je genieten van sprankelende kleuren, helderheid en vloeiende gameplay.
Laat de nieuwe Joy-Con 2-controllers op hun plaats klikken met magnetische verbindingen. Beide Joy-Con 2-controllers kunnen als een muis worden gebruikt in compatibele games.
Ervaar nieuwe, exclusieve games, waaronder Mario Kart World, alleen op de Nintendo Switch 2. En je kunt nog steeds van je bestaande Nintendo Switch-collectie genieten**.
Geniet waar dan ook van vloeiende gameplay op het grote scherm van maar liefst 7,9 inch. Speel met meer details en helderheid dankzij het HD LCD-scherm, dat HDR en tot wel 120 fps ondersteunt.
Gebruik de meegeleverde houder om je Nintendo Switch 2-systeem aan te sluiten op je televisie en 4K-resolutie* te ervaren voor nog meer details.
Dankij de grote, stevige standaard kun je de Nintendo Switch 2 in de tafelstijl neerzetten zoals je maar wilt. Met een vrijheid van 150 graden zul je altijd een prettige kijkhoek vinden. Perfect om samen te spelen!
Maak kennis met de nieuwe Joy-Con 2-controllers, die makkelijk te bevestigen en los te maken zijn. Sterke magneten zorgen dat de controllers stevig aan het systeem vast blijven zitten. Druk simpelweg op de ontgrendelknop aan de achterkant om de magnetische verbinding te onderbreken, waarna je de controllers eenvoudig los kunt halen.
Dankzij de optische sensor aan de zijkant kun je elke Joy-Con 2-controller als muis gebruiken op oppervlakken als een tafel of je schoot.
Beide Joy-Con 2-controllers kunnen tegelijkertijd voor muisbesturing worden gebruikt, wat nieuwe manieren van spelen oplevert, zoals het gebruik van beide handen om twee muizen tegelijk te bewegen.
Je familie en vrienden zijn nooit ver weg met GameChat. Zodra GameChat is ingesteld, kun je simpelweg op de C-knop op de rechter-Joy-Con 2 drukken om online te chatten wanneer je maar wilt.