Het superieure vechtspel Super Smash Bros. komt naar de Wii, in de vorm van Super Smash Bros. Brawl!
Met al je favoriete Nintendo-personages, van Mario en Link tot Donkey Kong en Pikachu, nodigt Super Smash Bros. Brawl je uit om deel te nemen aan een epische titanenstrijd die gegarandeerd uitloopt op één grote chaos!
Super Smash Bros. Brawl brengt de serie naar een volledig nieuw niveau. Het spel zal beschikken over een online spelstand, zodat je het kunt uitvechten met spelers over de hele wereld via de Nintendo Wi-Fi Connection. Als je tegen vrienden uit je vriendenlijst speelt, kun je ze tijdens de gevechten vooraf gemaakte berichten toesturen en krijg je ook toegang tot een aantal andere opties, waarmee je het spelverloop naar jouw smaak kunt afstemmen. Wanneer je ervoor kiest om tegen een willekeurige opponent te spelen, krijg je de kans om te bewijzen dat je op eenzame hoogte staat als het gaat om gevechten in de stijl van Super Smash Bros.!
In lijn met de enorme lijst aan beschikbare personages, beschikt het spel ook over een uitgebreide verzameling besturingsopties, zodat je altijd een besturingstype kunt vinden dat bij je past. Je kunt de Wii-afstandsbediening horizontaal vasthouden, net als een klassieke NES-Controller, of je kunt op een compleet andere manier spelen door de Nunchuk erop aan te sluiten. Het is ook mogelijk om te vechten met de Traditionele Controller van de Wii of je vertrouwde GameCube Controller. Welke manier van vechten je ook verkiest, één ding blijft onveranderd: Super Smash Bros. Brawl is de grootste, gemeenste en meest hectische Smash Bros. tot nog toe!