Spectaculaire speciale bewegingen en directe actie komen samen voor een compleet nieuw soort voetbalervaring in Inazuma Eleven Strikers voor Wii. Bereid je voor op een prachtig spel dat je nog nooit eerder hebt meegemaakt… dit is voetbal van het meest verhitte soort!
Stap in de schoenen van Mark Evans, Axel Blaze en andere bekende personages en gebruik hun spectaculaire vaardigheden om je tegenstanders in te maken. Vanaf de epische Almighty Cannon tot de overweldigende Wyvern Crash, er zijn meer dan 200 speciale bewegingen die dit schitterende spel voorzien van levendige animaties die je meenemen naar de wereld van de anime-serie.
Met een keur aan gameplay-standen biedt Inazuma Eleven Strikers meer dan voldoende spannende voetbal-actie voor een tot vier spelers op één Wii-systeem. In tegenstelling tot de RPG-achtige gameplay van de Nintendo DS-spellen ligt de focus in Inazuma Eleven Strikers puur op non-stop actie. Met slechts één Wii-afstandsbediening per persoon kan in knock-out toernooien of losstaande wedstrijden langlopende rivaliteit beslist worden... of nieuwe rivaliteit ontstaan! Verdeel spelers over een 2vs. 2-, 3 vs. 1-, of 4 vs. een cpu-team-opzet en ontdek wie de grootste voetbalkampioen is!
In de Club Room-stand ga je terug naar het begin van het Raimon Jr High-avontuur voor 12 van de meest beroemde wedstrijden, rechtstreeks uit de anime-serie. Elke overwinning brengt je dichter bij ultieme glorie, het versterken van de vaardigheden van je spelers en het zoeken naar nieuw talent, met meer dan 150 personages om te ontdekken en te rekruteren. Blijf je team verbeteren en je verslaat zelfs de taaiste tegenstanders!
Niet alleen heb je de actie op het veld, maar je kunt je team ook laten trainen om hun vaardigheden te ontwikkelen en hun onderlinge band te versterken in een reeks leuke minigames. Tot vier spelers kunnen samenwerken in supersnelle activiteiten als de Tyre Punch en Bus Pull!
Als je in de Club Room-stand tegen een moeilijk verslaanbaar team moet spelen, kan een vriend een helpende hand toesteken! Je vriend kan een bijdrage aan de actie leveren als coach en manager: schud de Wii-afstandsbediening om het team vanaf de zijlijn aan te moedigen en hen naar de overwinning te helpen!
Met 3D-graphics en spannende animaties plaatst Inazuma Eleven Strikers je in het midden van de actie. Het is net of je de hoofdrol in de tekenfilm speelt!