Donkey Kong Jet Race
Opstijgen en meedoen aan een hogesnelheidsrace op weg naar de finishlijn is makkelijk in Donkey Kong Jet Race. Met de Wii-afstandsbediening en Nunchuk in je handen voel je bij iedere bocht de spanning!
Schud om beurten de Wii-afstandsbediening en Nunchuk om vaart te maken tot je de maximale snelheid hebt bereikt. ('Max Speed' verschijnt dan in beeld.)
Schud de Nunchuk om je spelfiguur naar links te loodsen en schud de Wii-afstandsbediening voor een beweging naar de rechterkant. Iedere schudbeweging brengt je spelfiguur verder in de gekozen richting.
Om te springen trek je de Wii-afstandsbediening en Nunchuk tegelijk omhoog. Als je de Controllers om beurten schudt terwijl je in de lucht hangt, blijf je langer in de lucht zweven.
Heb je genoeg bananen verzameld, trek de richtingsstick dan naar je toe en laat hem los voor een waanzinnige turboversnelling.
Als je een obstakel raakt of iemand je van je raket duwt, ga dan terug naar de eerste stap en zorg dat je snel weer meedoet in de race.
Als de Kongs en de Kremlings samenkomen, wordt het altijd chaos! Om eerste te worden, zouden ze zelfs hun vrienden en familie omver rijden. Iedere racer heeft zijn of haar eigen sterke punten als het gaat om turbo's, topsnelheid en wendbaarheid. Welke raketstijl past bij jou?