Disney Infinity
Ervaar de vrijheid om met je favoriete Disney- en Disney/Pixar-werelden te spelen als nooit tevoren! Beleef avonturen in de werelden van Pirates of the Carribean, The Incredibles en Monsters University: speel de rol van getalenteerde bangmaker Sulley, word kapitein Jack Sparrow, de schermende piraat, of trek het kostuum van 's werelds geweldigste misdaadbestrijder meneer Incredible aan. Vecht tegen vijanden, los puzzels op, overwin hindernissen en speel een verscheidenheid aan andere unieke missies uit.
Speel virtueel speelgoed, gebouwen, wapens, gadgets en meer vrij en bewaar ze in de 'Toy Box', waar je alles kunt combineren om je eigen spel te maken. In de Disney Infinity Toy Box bestaan geen beperkingen en kun je wat voor avontuur dan ook creëren.
Hoe meer je speelt, hoe meer je ontgrendelt, dus het verhaal houdt nooit op. Het is allemaal aan jou en je verbeelding. Oneindige mogelijkheden, oneindige manieren om je verbeelding te inspireren!