The Legend of the Mystical Ninja
Er rust een vloek op het dorpje Horo-Horo! De prinses is verdwenen, en zonder haar zijn de dorpsbewoners machteloos tegenover een plaag van gigantische sprinkhanen.
De laatste hoop is gevestigd op Kid Ying en Dr. Yang, de twee beschermninja’s van het dorp. Ying is een jonge, moedige ninja, en Yang is zijn oppermachtige mentor en meester in de geestestransformatie. Samen moeten ze de tien levels van het Dragonbeast overwinnen, tot ze de prinses hebben gevonden... of sterven tijdens hun poging.
Je moet vechten voor je leven en magische raadsels oplossen. Je vijanden: de Carp Meister, die zijn slachtoffers uitschakelt met giftige vechtvissen, en het Sumo Tag Team, bekend van de onverslaanbare Belly Buster Crunch! Zij zijn slechts het topje van de ijsberg. Daarom moet je kracht uiteindelijk niet vanuit je lichaam komen, maar vanuit je geest!