Geniet van Metroid-nummers met Nintendo Music
Duik in de spannende scifi-avonturen van Samus Aran, de beste premiejager van het universum. Reis naar verre planeten en ruimtestations en neem het op tegen de ruimtepiraten en andere buitenaardse gevaren.