Zoids Wild Blast Unleashed
Ontketen de wilde mecha-kracht en de dierlijke instincten van Zoids in spectaculaire één-op-ééngevechten op de Nintendo Switch. Met sensationele graphics die trouw blijven aan de Zoids Wild-anime en een intuïtief 3D-gevechtssysteem waarmee je instinctief ongelofelijke aanvalscombinaties kunt uitvoeren, is Zoids Wild: Blast Unleashed de ultieme krachtmeting tussen je favoriete piloten en hun Zoids.
Maar zijn Zoids alleen wapens of zijn het je partners? Jouw vaardigheid in het gevecht bepaalt in dit nieuwe Zoids-verhaal welke van de rivaliserende facties, waaronder Arashi's Team Freedom en het machtsbeluste Team Dark Metal, als winnaar uit de strijd komt. Dus kies je held, stap het strijdtoneel op en vecht om de diepste band tussen mens en Zoid op te wekken. Gebruik vervolgens de verborgen kracht die bekendstaat als de Wild Blast om je rivalen te verslaan.
Met een enorme keuze aan personages, Zoids en spelstanden zet Zoids Wild: Blast Unleashed een nieuwe standaard voor mecha-gevechten. Vereffen oude rekeningen in duels tussen twee spelers, daag jezelf uit in de missiestand en de Battle Tactics-stand en scherp je vaardigheden aan in de oefenstand. Ben jij er klaar voor om de sterkste levensvormen ter wereld aan te sturen?