Yu-Gi-Oh! EARLY DAYS COLLECTION
Duelleer met oude vrienden nu de iconische sterren uit de oorspronkelijke Yu-Gi-Oh!-anime terugkeren in deze uitgebreide collectie klassieke Yu-Gi-Oh!-titels.
Daag duelleerders wereldwijd uit met een online spel in Yu-Gi-Oh! Duel Monsters 4: Battle of Great Duelists! Geselecteerde titels worden ook bijgewerkt zodat ze na de lancering online gespeeld kunnen worden.
Ontgrendel verborgen personages en kaarten, de optie om kaartspelcapaciteit, duelleerdersniveau en kaarten uit de verboden & beperkte lijst te verwijderen, en pas knoppen aan, en nog veel meer.
Yu-Gi-Oh! is een waar wereldwijd fenomeen en een publiekslieveling. Het Yu-Gi-Oh!-kaartspel heeft in de afgelopen ruim 25 jaar een fervente aanhang vergaard en heeft met elke nieuwe serie en uitbreiding weer succes. Fans lezen de oorspronkelijke Manga en kijken naar de ruim 1000 Yu-Gi-Oh!-anime-afleveringen in acht series en spelen het Yu-Gi-Oh!-RUILKAARTSPEL en digitale Yu-Gi-Oh!-titels.