Kom in beweging in Wario-stijl!
Schud, sla, dans, wiebel en buig in meer dan 200 bliksemsnelle microgames in WarioWare: Move It! op de Nintendo Switch.
Belangrijk: zorg ervoor dat de Joy-Con-polsbandjes goed vastzitten. In sommige microgames moet je je Joy-Con-controllers namelijk loslaten!
Zelfs op vakantie weet Wario zich in de nesten te werken. Tijdens zijn uitstapje naar een exotisch eiland (samen met de hele bende) krijgt hij de mysterieuze vormstenen in handen, en krijgt hij het aan de stok met een stel oeroude wachters!
Voltooi een hele reeks razendsnelle microgames terwijl Wario en zijn vrienden van hun vakantie genieten! Speel ze alleen, of geef een extra set Joy-Con-controllers aan een tweede speler om samen volop lol te hebben!