Umihara Kawase BaZooKa!
Umihara Kawase BaZookA! is een razendsnel actiespel waarin de speler door middel van ingewikkelde combinaties met zijn bazooka en een hele gave hengel de vijand van het scherm moet jagen. Kies uit 22 unieke characters jouw favoriete krijger en voltooi de uitdagingsmodus van wel 40 levels!