The DioField Chronicle
Met de introductie van 'Real Time Tactical Battle' (RTTB), een nieuw, diepgaand strategisch realtime gevechtssysteem.
De aanvang van een nieuwe strategie-RPG, van de hand van een getalenteerd en ervaren ontwikkelingsteam.
■Een totaal nieuwe strategie-RPG, die een episch verhaal over oorlog en eer vertelt. Met een unieke en prachtige wereld die fantasy, middeleeuwse en moderne invloeden combineert met een diepgaand maar innovatief realtime gevechtssysteem.