Tales from Toyotoki: Arrival of the Witch
Terwijl hij gevaarlijke slangen en boze senioren probeert te ontlopen, komt hij een heks tegen die zich in een vergelijkbare situatie bevindt.
Samen besluiten ze te overleven en hopelijk floreren op Toyotoki, het weerbarstige eiland dat is afgeschermd van de moderne maatschappij, overloopt van de oude tradities en in mysterie is gehuld.
Kan deze onwaarschijnlijke vriendengroep door hard werken en een beetje magie het geheim van Toyotoki achterhalen, terwijl ze tegelijkertijd ook zichzelf ontdekken?