Tails Of Iron
Tails of Iron bevat nu de nieuwste uitbreiding Bright Fir Forest, een nieuw avontuur dat tijdens het beroemde Festival of Leaf Fall. Deze endgame-uitbreiding introduceert een nieuwe, met wratten bedekte tegenstander die op wraak uit is. Verder zijn er nieuwe optionele missies, extra Mole Arena-uitdagers, nieuwe wapens en pantserstukken, cosmetische upgrades voor de Crimson Keep, nieuwe muzieknummers en nog meer prestaties om te ontgrendelen. Tails of Iron bevat ook de eerste uitbreiding Bloody Whiskers waarin Redgi wordt uitgenodigd om mee te doen aan een gevechtstoernooi.
Het verhaal wordt verteld door Doug Cockle met zijn kenmerkende sonore en rauwe stemgeluid. Ga op een onvergetelijk avontuur door het rattenrijk. Voltooi optionele missies en factiejachten om extra goud te verdienen of trek ten strijde met een metgezel die het vizier altijd op scherp heeft staan.
Pas Redgi's vechtstijl aan de omstandigheden aan. Een zwaar pantser biedt misschien wel een betere bescherming, maar is dat handig als het ten koste gaat van je ontwijkrol? Hetzelfde geldt voor je wapens: een bijl komt hard aan, maar speren zijn snel en makkelijk hanteerbaar. Of ga je voor de veelzijdigheid van een betrouwbaar breedzwaard?
Redgi heeft in zijn kasteel gezelschap van zijn broers Rem-Rem, Bam-Bam en Dug. Met de ingrediënten die je in de spelwereld aantreft, kokkerelt Rem een feestmaal om je gezondheid een boost te geven. Bam gebruikt de blauwdrukken die je vindt – als je goed genoeg zoekt – om nieuwe wapens en pantsers te maken. En Dug vertelt je over nieuwe opdrachten die je in het rijk kunt uitvoeren.