Super Bullet Break
Super Bullet Break is een unieke strategie-deckbouwer met een wild stel schattige en kleurrijke personages – 'Bullets' – die allemaal uniek zijn op hun eigen manier. Red online spellen van totale vernietiging in een wereld waarin online multiplayerspellen zijn overgenomen door een malafide AI! Kun jij de wereld redden, vijanden verslaan in strategische turn-based gevechten en Super Bullet Break verslaan?
Geen twee meisjes zijn hetzelfde! Maak kennis met de Bullets die je onderweg verzamelt, allemaal met origineel artwork en personageontwerpen, en stel het perfecte team samen. Verzamel een breed scala aan items en Bullets om ze in je voordeel te laten samenwerken! Van gewoon tot legendarisch, actief tot passief, elk item zal op zijn eigen manier nuttig voor je zijn.
Speel als Akari, Hikaru of Sumire! Elk van hen heeft verschillende functies en voordelen, afhankelijk van je speelstijl. Ga je liever voor een stabiele speelstijl of versla je je vijanden met technische combo's? Super Bullet Break heeft een personage voor iedereen.
Van Seasons of Love tot The Aquarhythm Deep en Phoenix Gunner, elk van de 7 spelkaarten is geïnspireerd op klassieke spelgenres, van datingsims tot ritmespellen en dungeon crawlers.
Hoewel het is geïnspireerd door klassieke gachaspellen, haalt Super Bullet Break de microtransacties eruit! Koop items in de winkel, ontvang ze als gevechtsbeloning of vind ze in de schatkisten verspreid over de kaart om je deck te verbeteren! Bij Super Bullet Break draait het tenslotte allemaal om strategie... en een beetje geluk. Je personage bepaalt je startdeck, daarna is het aan jou om het risico te nemen om cartridges te verwisselen, items te vinden en Bullets te verkennen – een deckbouwer met een twist, zeg maar. Verbeter je strategie elke keer dat je opnieuw speelt!