Patrick-fans, deze is voor jullie! Bikinibroek is een open wereld om in te spelen.
Ga skydiven met alleen een parasol (of helemaal niks), zoek naar schatten in de Dump of leef je uit in Mevrouw Puffs Woedekamer. Gebruik bijna elk voorwerp dat je kunt vinden, van de rifzuiger tot een blik verf, om de wereld meer 'Patrick' te maken. Ga uitdagingen aan die alleen Patrick aandurft, opgezet door SpongeBob, Sandy, Mr. Krabs en anderen.