De magische staf
Selfloss is een emotionele avonturengame, die zich afspeelt in een op Slavische cultuur gebaseerde fantasiewereld waarin men walvissen aanbidt. De oude genezer Kazimir maakt een omvangrijke reis per boot en te voet, op zoek naar een ritueel dat zijn zielenwond kan genezen. Ontmoet gedenkwaardige personages en gebruik het licht van je magische staf om Miasma te bevechten: de mysterieuze aandoening die de wereld overneemt.
Kazimirs staf staat centraal in het verhaal en de mechanismes van de game. Door de staf zowel simultaan als onafhankelijk te besturen, ontstaan er unieke spelsituaties.
Vind verschillende manieren om je staf te gebruiken om puzzels op te lossen en de besmetting van Miasma uit de wereld te bannen.
Gebruik de kracht van Kazimirs staf om je kleine bootje door verraderlijke wateren en over kronkelende rivieren te leiden.
Ga op verkenning en ontmoet verschillende bewoners van de wereld. Gebruik je genezende gaven om hun pijn te verlichten.
Voer het Selfloss-ritueel uit en heel de wonden van diegenen die een dierbare zijn verloren.
Een krachtige, ontroerende soundtrack van Arigto versterkt de emotionele impact van Kazimirs reis.
Onthul op Slavische cultuur gebaseerde mythes, die tot leven worden gebracht via de verhalen die je tijdens je reis tegenkomt.
Bestuur Kazimir en zijn staf tegelijkertijd en onafhankelijk om complexe puzzels op te lossen en strategische, dynamische gevechten te overwinnen.