STORY OF SEASONS: Grand Bazaar
Werk op je boerderij in Zephyr Town en zorg voor een frisse nieuwe wind op de ooit beroemde bazaar. Zet je kraampje op en verkoop producten die je verkrijgt door gewassen te telen en dieren te verzorgen op je boerderij. Maak kennis met vriendelijke dorpsbewoners, raak met ze bevriend en ga relaties aan terwijl je deze hechte gemeenschap helpt op te bloeien.
Begin je nieuwe plattelandsleven op een boerderij en geniet van het dagelijkse landbouwleven. Teel allerlei gewassen en zorg voor schattige dieren in het pittoreske bergstadje Zephyr Town.
Verkoop de gewassen en goederen van je boerderij op de levendige wekelijkse bazaar. Pas je kraampje aan en verhoog je verkopen om meer klanten te trekken, je winsten te verhogen en de grote bazaar van Zephyr Town weer op de kaart te zetten.
Maak kennis met de charmante gemeenschap van Zephyr Town en zijn kleurrijke personages, van vriendelijke dorpsbewoners tot magische natuurgeesten. Maak vrienden, word verliefd en start zelfs een gezin met een van de twaalf charmante personen die dit nieuwe hoofdstuk met je willen delen.