"Verhaal
Er verschijnen overal verschillende Dogoos. Als dat zo doorgaat, bedekken ze straks het hele land.
Een eenzame rijder zoekt in deze mysterieuze wereld naar een uitgang om te kunnen ontsnappen uit dit vreemde rijk.
Dogoo-opvang — Kies uit zes speelbare personages, verken het land op je vertrouwde motor en verzamel zoveel mogelijk verschillende Dogoos om te winnen! Beleef een reis door 15 levels bomvol Dogoos en help Uzume om haar vrienden los te rukken van hun vreemde obsessie met Dogoos!
De Dogoo-premiejager — Dogoos verzamelen kan een eitje zijn, maar Dogoos stelen is een heel ander verhaal! Sommige personages blinken uit in knokpartijen, maar andere zijn juist goed van lange afstand. Ontdek je sterke punten (en natuurlijk ook de zwakke!) om een ware Dogoo-premiejager te worden!
Deze Dogoos bijten terug — Die Dogoos zien er misschien wel zacht en schattig uit, maar ze kunnen nogal gevaarlijk uit de hoek komen. Alle Dogoos gedragen zich op hun eigen manier en hebben positieve en negatieve effecten als je ze verzamelt. Door de positieve en negatieve effecten van de Dogoos te ontdekken, kun je ze in je voordeel gebruiken en de extra vervelende zelfs naar je tegenstander gooien!
Stunten op je motor — Wil je extra opvallen bij de volgende bikers-bijeenkomst? Maak indruk op Doogoos (of laat ze schrikken) door het frame, de geluiddemper, banden en andere accessoires van je motor aan te passen! Deze aanpassingen leveren de godinnen extra verdediging, snelheid, acceleratie en zelfs wendbaarheid op. Die upgrades kunnen het verschil betekenen tussen winnen en verliezen!"