Rindo komt tot het grimmige besef dat zijn leven op het spel staat als hij gedwongen wordt mee te doen aan de zogenaamde 'Reapers' Game'.
Het is niet te voorspellen hoe dit verhaal afloopt, maar het is aan jou om daar achter te komen! Stel je paranormale vermogen op de proef terwijl je het uitvecht in de stijlvol geanimeerde straten van Shibuya.