EEN EPISCHE REIS WACHT
Stijg boven jezelf uit en word de beste speler die je kunt zijn in NBA 2K23. Bewijs jezelf tegen de beste spelers ter wereld en laat je talent zien in MyCAREER of The W. Combineer de All-Stars van vandaag met tijdloze legendes in MyTEAM. Creëer je eigen dynastie als GM, of stuur de competitie in een hele nieuwe richting als de Commissioner in MyNBA. Speel met NBA of WNBA teams in PLAY NOW en ervaar de levensechte gameplay. Neem je de uitdaging aan?
Ga terug in de tijd met iconische beelden van Michael Jordan’s opkomst als college sensatie tot wereldwijd icoon, met meeslepende Jordan Challenges die zijn geweldige dominantie visualiseren. Ga in zijn schoenen staan en herbeleef de buitenaardse prestaties en legendarische laatste schoten, terwijl je luistert naar ervaringen uit eerste hand, van mensen die zijn groei van opkomende ster tot legende hebben meegemaakt.
Speel zonder grenzen terwijl je een mix van legendarische talenten uit ieder tijdperk samenbrengt in MyTEAM. Domineer de vloer ieder seizoen en breng je visie tot leven met uiteenlopende customization tools om de perfecte look te maken voor de vijf spelers waar je mee start.