Moorhuhn Kart 4
Spring in je kartauto en doe mee aan de snelste kippenrace aller tijden. In deze ultieme strijd om het kampioenschap maak je deel uit van een gloednieuwe race-ervaring met verbeterde rijmechanica, opgepoetste tekenfilmgraphics en halsoverkoploopings, ook in cross-play en online multiplayer.