Feest als een superster in deze klassieke collectie
Alle supersterren, opgelet! Maak je klaar voor een feestelijke collectie van vijf klassieke speelborden uit het Nintendo 64-tijdperk en 100 minigames uit de gehele serie in Mario Party Superstars voor de Nintendo Switch.
Probeer een superster te worden in de stand Mario Party, een superleuk bordspel waar de kansen altijd kunnen keren. Deze en alle andere spelstanden kunnen ook online* worden gespeeld!
De actie vindt plaats op vijf klassieke borden uit de Mario Party-games voor de Nintendo 64.
Geef plantjes water, race met modelauto's, geef facelifts en nog veel meer in een sterrencollectie van 100 waanzinnige minigames uit de gehele Mario Party-serie!
Alle minigames worden gespeeld met de knoppenbesturing, dus nodig gerust iedereen uit, of je nu met een Joy-Con-controller of met een Nintendo Switch-Pro-controller speelt. Ook is de game op alle verschillende systemen van de Nintendo Switch-familie te spelen.
Wees de beste in ieder-voor-zich-minigames, minigames voor vier spelers, werk samen in 2-vs.-2-minigames en 1-vs.-3-minigames, of ga de strijd aan in duel-minigames. Weet je niet hoe een minigame werkt? Geen probleem! Je kunt elke minigame zo vaak oefenen als je wilt voordat je 'voor het echie' gaat spelen.