Mahjong Deluxe 3
Mahjong Deluxe 3 is de nieuwste telg van de populaire Mahjongserie van de bekroonde gameontwikkelaar EnsenaSoft. Met meer dan 15 miljoen downloads tussen alle versies weet de hitserie Mahjong Deluxe steeds weer indruk te maken met zijn gebruiksgemak, intuïtieve besturing en gezinsvriendelijke functies en content.
Mahjong Deluxe 3 bevat acht verschillende werelden met in totaal 640 fascinerende puzzelindelingen om van te genieten in klassiek 2D of prachtig 3D. De puzzels worden samengesteld met willekeurige steenvolgorde, zodat je elke indeling steeds op een andere manier kunt beleven. Een fantastisch scoresysteem, geweldige geluidseffecten en ontspannende muziek maken het geheel af. Mahjong Deluxe 3 is geschikt voor alle leeftijden en ervaringsniveaus en biedt een moderne versie van de populaire Chinese klassieker.