Little Dragons Café
Yasuhiro Wada, de maker van Harvest Moon, komt met een nieuw avontuur vol heerlijke gerechten, plekken om te verkennen, magische personages en… een drakenei?! Het is een opwindende mix van ingrediënten die Little Dragons Café zo heerlijk maakt!
Wanneer een jonge tweeling ontdekt dat ze de leiding hebben over het familiecafé, is dit een recept voor avontuur. Niet alleen zijn er klanten om te bedienen, maar er is ook het mysterie van de plotselinge ziekte van hun moeder om te ontrafelen en ook nog een babydraak om op te voeden! Verken het eiland rondom het café, verbouw en vang je eigen ingrediënten, voed je draak op en maak nieuwe vrienden. Wie weet, misschien maak je van het Little Dragons Café wel de hipste attractie in de wijde omgeving!