HAS-BEEN HEROES
HAS-BEEN HEROES is een uitdagende game vol strategie en actie, waarin een groep helden twee prinsessen escorteren naar de Princess Academy. De speler bestuurt drie personages en moet honderden toverspreuken gebruiken om verwoestende combo's te maken waarmee je onderweg vijanden in de pan kunt hakken.
In deze strategiegame vind je bizarre humor, een wereldkaart die steeds verder wordt uitgebreid en steeds grotere uitdagingen. De game laat spelers geen ogenblik los dankzij de talloze willekeurige spreuken en items die duizenden nieuwe ervaringen opleveren. Als speler ben je gedwongen om je speelstijl voortdurend aan te passen. Pas wel op, want als je het loodje legt, ben je alles kwijt!