Guilty Gear -Strive- Nintendo Switch Edition
Guilty Gear -Strive-, het nieuwste deel uit de Guilty Gear-reeks met meer dan 3 miljoen spelers wereldwijd, komt eindelijk met de Guilty Gear -Strive- Nintendo Switch Edition!
Geniet van een meeslepende ervaring met adembenemende graphics en volledige ondersteuning voor woeste gevechten in de tv-stijl, handheldstijl of tafelstijl van de Nintendo Switch!
Stort je in online gevechten met andere Nintendo Switch-spelers uit de hele wereld en beleef alle actie zonder vertraging dankzij de Rollback Netcode-functionaliteit!
Het hoofdverhaal van GUILTY GEAR -STRIVE- duurt zes uur en speelt zich af na de reis van Sol Badguy. En in de extra verhaallijn 'Another Story' kun je zien wat er zich allemaal heeft afgespeeld op de achtergrond van het hoofdverhaal van de game!
De meest uitgebreide verzameling personages uit de geschiedenis van GUILTY GEAR: maar liefst 28 personages!