Een heerlijke vakantie ligt altijd binnen handbereik met GO VACATION voor de Nintendo Switch. Welkom op Kawawii Island, een paradijselijk oord waar je samen met vrienden en familie kunt genieten van meer dan 50 competitieve activiteiten.
Je kunt het eiland op allerlei manieren ontdekken, van paarden tot buggy's en van sneeuwscooters tot inlineskates. En dat is nog niet alles! Je kunt met maximaal vier spelers tegelijk spelen!
In de multiplayerstand heeft iedere speler slechts één Joy-Con-controller nodig. Ervaar elke dag weer iets nieuws en leuks. Je kunt je personage, outfits, voertuigen en zelfs huisdieren aanpassen! Dagelijkse cadeautjes en uitdagingen zorgen ervoor dat jij je vakantie nog wel even wilt verlengen en Kawawii Island verder wilt ontdekken!
De Mii-personages of de personages van je vrienden en familie kunnen ook tevoorschijn komen en als ze dat doen, kun je ze uitdagen wanneer je maar wilt. Je kunt zelfs je eigen villa aanpassen met meer dan 450 te winnen meubels.