Fitness Boxing feat. HATSUNE MIKU
Doe mee met Hatsune Miku en duik, stoot en hoek je een weg naar fitheid in de klassieke Fitness Boxing Mode of in de geheel nieuwe "Miku Exercise"-modus met daarin originele nummers van je favoriete Piapro-personages! Kom in beweging en sport met plezier thuis, samen met Hatsune Miku!
Fitness Boxing ondersteunt spelers bij hun dagelijkse bewegingsroutine door een ruime keuze aan te bieden in warm-op-opties, moeilijkheidsinstellingen en de mogelijkheid om individuele bewegingen te oefenen. Vaste instructeurs Lin en Evan van de serie zijn ook weer van de partij. Alle ondersteuningsfuncties van Fitness Boxing, zoals dagelijkse stempels waarop je trainingsgeschiedenis wordt bijgehouden en het doelensysteem, zijn hetzelfde gebleven. Maar nu begeleidt Hatsune Miku jou op je fitnessreis!