FAIRY TAIL 2
'FAIRY TAIL 2' is een nieuwe RPG gebaseerd op de populaire fantasy-serie met magische gevechten 'FAIRY TAIL'. Het verhaal is over de hele wereld geliefd en de originele manga is wereldwijd meer dan 72 miljoen keer verkocht. Dit vervolg op de game 'FAIRY TAIL', die uitkwam in juli 2020, gaat over de 'Alvarez Empire Arc', de climax van de oorspronkelijke manga.
Deze RPG toont de dramatische ontwikkelingen uit de 'Alvarez Empire Arc', de climax van het oorspronkelijke verhaal. Speel als hoofdpersonages Natsu, Lucy en andere leden van de Fairy Tail guild en herbeleef de epische gevechten tegen hun grootste vijanden: Emperor Spriggan (Zeref) van de Alvarez Empire, zijn team elite strijders, de 'Spriggan 12' en de wereldverwoestende Black Dragon Acnologia.
De wereld van 'FAIRY TAIL' is nagemaakt met prachtige 3D-graphics die je helemaal onderdompelen in de wereld van de oorspronkelijke serie, alsof je het zelf verkent!
Verken het gloednieuwe verhaal 'Key to the Unknown', dat zich afspeelt na de gebeurtenissen van dit verhaal en de oorspronkelijke serie. Daarnaast leer je nieuwe kanten van je favoriete personages kennen in 'Character Stories' en beleef je een heleboel nieuwe momenten die je alleen in de game kunt zien!