Cat Quest is een RPG in een kattastische open wereld van katten!
Duik in een groots avontuur op zoek naar de kwaadaardige Drakoth en je gekatnapte zus! Verken de grote wereld van Felingard, riskeer je leven in kerkers op zoek naar epische buit en help een pluizige cast van personages een pootje in een reeks extra missies.
Gevechten in Cat Quest vinden geheel in realtime plaats: kom dicht bij je vijand met een zwaai van je zwaard, duik weg voor een tegenaanval en maak ze af met krachtige magie! Gebruik de oeroude spreuken Lightnyan, Flamepurr en Healpaw om je vijanden te vernietigen! (Echt wraawr!)
De wereld van Felingard zit vol interessante plaatsen en personages! Ontdek een bezeten stad waar de inwoners hongeren naar absurde hoeveelheden vlees, help de magiërs Mewlin en Mewgan het magische zegel te verbreken en vind iemands verloren pakket van het House of Parchments en in The Pouncing Dead.
Verkenning is een van de belangrijkste activiteiten in Cat Quest. Met locaties zoals Bermewda's Triangle, the Furbidden Fields, en Pawt City om te verkennen is het tijd om je klauwen te gebruiken!