Capcom Fighting Collection 2
Kies in deze verzameling van acht klassieke vechtgames uit geliefde games, van Capcom vs. SNK 2: Mark of the Millennium 2001 en Project Justice tot 3D-actiegames als Power Stone en Power Stone 2!
Er is ook een High Score Challenge-modus beschikbaar. Ga voor de eerste plaats op het wereldwijde klassement!
Deze collectie bevat een aantal functies, speciaal voor beginners, zoals instelbare moeilijkheidsgraden, One Button Specials en trainingsspeltypen.
Spelers kunnen meer dan 700 illustraties uit alle 8 titels bekijken, samen met nooit eerder openbaar gemaakte ontwikkelingsdocumenten die zijn gebruikt om de originele games te maken.
De muziekfunctie bevat meer dan 300 nummers uit de originele arcadegames waar spelers op elk moment naar kunnen luisteren!