BioShock Remastered
Verken de onderzeese stad Rapture, een toevluchtsoord voor de knapste koppen, die veranderd is in een dystopische nachtmerrie door de hoogmoed van één man. Bij de onder water gelopen ruïnes is een nieuw ecosysteem ontstaan, waar gestoorde Splicers jagen op Little Sisters, die zonder hun kolossale Big Daddies hulpeloos zijn. Je enige hoop op overleving is snel denken, teruggewonnen wapens en bovenmenselijke krachten dankzij DNA-veranderende Plasmids. Om de gemuteerde monsters van Rapture te verslaan, moet je er zelf een worden.