Big Helmet Heroes
Ontdek de hilarische wereld van Big Helmet Heroes, een 3D-beat 'em up die gevecht en avontuur combineert. Vind 29 schattige helden die verborgen zijn in fantastische koninkrijken en kies je favorieten om de prinses te redden. Speel alleen of met een vriend en probeer de formidabele uitdagingen die op je wachten te overwinnen!