Download de demo* en zet je hersenen aan het werk met een kleine selectie oefeningen, in je eentje of in de lokale multiplayerstand** met maximaal drie andere spelers.
Wie is de slimste thuis? Zet die grijze massa aan het werk en ontdek het zelf in Big Brain Academy: Knappe koppen voor de Nintendo Switch.
Leg een examen af om je breinscore en breintype te bepalen, of werk aan je vaardigheden en snelheid door individuele activiteiten te oefenen in de Solostand.
Strijd brein tegen brein met vrienden en familie in de lokale multiplayerstand** om te zien wie de hoogste score haalt in de Partystand.
Speel met zijn tweeën op het touchscreen of pak per speler een Joy-Con-controller om het tegen elkaar op te nemen in wedstrijden voor maximaal vier spelers tegelijk.
Elke speler kan zelf zijn of haar moeilijkheidsgraad bepalen, zodat elk potje gelijkwaardig kan verlopen, ongeacht leeftijd of ervaring.
Wil jij weten hoe je het doet in vergelijking met knappe koppen van over de hele wereld***? Duik in de stand Ghoststrijd om je te meten met de prestaties van andere spelers, waarbij jullie niet eens tegelijkertijd hoeven te spelen. Kies daarbij uit spelers van over de hele wereld, mensen op je vriendenlijst of personen binnen het gezin met profielen op hetzelfde spelsysteem.
Buiten de stand Ghoststrijd kun je in de ranglijsten je breinscore vergelijken met die van andere spelers.