Aqua Moto Racing Utopia
Paradijselijke routes, spectaculaire stunts, split-screen multiplayer: beleef intense jetski-races in je eentje of met vrienden!
Alle levels zijn gebaseerd op echte locaties: Het amazonegebied, Griekenland, een mangrovewoud, de tropen, de mediterrane kust, een haven aan de Atlantische Oceaan... elke race stelt je voor een nieuwe uitdaging.
Body flip, Indian air, stand up, no hander, backflip en de 360: beleef enorm veel plezier aan het perfect uitvoeren van een stunt.
Je naam, nationaliteit, look, uitrusting en zelfs de kleur van je jetski: pas je personage aan zoals jij het wilt.