Stel je detectivevaardigheden op de proef in dit spannende sci-fi-moordmysterie met meer dan 30 uur gameplay en meerdere eindes.
Achterhaal de waarheid door verdachten te ondervragen en 3 speciale visiestanden te gebruiken om plaatsen delict te onderzoeken.