revive of the moon
Middelbare scholiere Mizuki raakt verstrikt in een ongekende ramp die uit het niets komt.
Kort nadat een ongekende ramp Tokio treft, wordt Mizuki gedwongen om voor haar leven te vechten als ze uit de ondergrondse naar de oppervlakte komt, alleen om geconfronteerd te worden met misvormde wezens.
De plotselinge aanval laat de hoofdpersoon, Mizuki, verward en verbijsterd achter, maar ze besluit zich te verzetten en te vechten.
Hoewel ze aarzelde om de mensvormige wezens te doden, was Mizuki's zwaardslag, die ze had getraind in zwaardvechten, krachtig genoeg om de misvormde wezens te begraven.