Zumba - The Marble Shooter Tikki Adventure
Het ultieme knikkerschietspel combineert puzzeloplossende vaardigheden met snelle actie. Elk niveau biedt een unieke puzzellay-out gevuld met kleurrijke knikkers die je vakkundig moet schieten om ze te matchen en te wissen. De game is eenvoudig te leren, maar moeilijk te beheersen en biedt eindeloze uren aan boeiende gameplay.