Yet Another Zombie Defense HD
In Yet Another Zombie Defense HD moet je jezelf verdedigen tegen hordes griezels. Maargoed, aangezien je in je eentje bent, is de dood onvermijdelijk. De enige vraag die nog rest is: hoelang kun JIJ overleven?