Yeah Yeah Beebiss II
Als Kyonshi Hui en Jiangshi Bo is het jouw doel om al het kwaad uit te bannen in alle 100 levels en 10 originele levels, inclusief de baas - een gemuteerde massa pure boosaardigheid. Hui zapt vijanden het liefst met elektriciteit, terwijl Bo hun levenskracht liever opneemt.