World Cup Soccer 2026
Maak je klaar om de spanning van het internationale voetbal als nooit tevoren te ervaren in WK Voetbal 2026! Of je het nu uitvecht in een wereldkampioenschap waar veel op het spel staat of gewoon geniet van een informele vriendschappelijke wedstrijd, deze game brengt alle opwinding van het mooie spel naar je console.