Ontdek de spanning van woorduitdagingen
“Wheel of Words: Crossword” is een heerlijk woordpuzzelspel dat is ontworpen om je woordenschat en probleemoplossende vaardigheden te testen. Verbind letters om woorden te vormen die in kruiswoordpuzzels passen, ontdek verborgen bonuswoorden en geniet van het lonende gevoel als je elk rooster hebt voltooid. Met een soepele interface en eenvoudige besturing zorgt het spel voor een boeiende ervaring voor spelers van alle leeftijden. Er zijn hints beschikbaar om je door lastige levels te loodsen, dus je zit nooit lang vast.
Het spel bevat meer dan 70 levels per taal, onderverdeeld in moeilijkheidsniveaus van Heel makkelijk tot Expert. Of je nu een informele uitdaging wilt of iets dat je woordbeheersing tot het uiterste drijft, er is altijd een niveau dat bij je stemming en vaardigheid past.
Ontketen je innerlijke woordsmid en geniet van eindeloze uren puzzelen met “Wheel of Words: Crossword”!