Weed and Greet Bundle - Weedcraft Inc + Crossroads Inn
Weedcraft Inc onderzoekt de zaken van het produceren, kweken en verkopen van wiet in Amerika en duikt diep in de financiële, politieke en culturele aspecten van de complexe relatie van het land met deze lastige en veelbelovende plant. Weedcraft Inc is een belangrijk, controversieel onderwerp dat op een inzichtelijke en gedetailleerde manier wordt gepresenteerd. Het is een uitdaging voor degenen die de heerschappij over wiet willen hebben en biedt een reeks uiteenlopende scenario's en unieke personages om mee (of rond) te werken terwijl je ontluikende imperium groeit.
Crossroads Inn, een realtime managementsim, speelt zich af in het unieke fantasierijk van Delcrys. Bouw en beheer je herberg, verblijd rondreizende helden en bereik een befaamde status voor je diensten in het hele koninkrijk.