Warface: Clutch
Warface: Clutch is een moderne first person shooter met miljoenen fans uit de hele wereld. Vijf unieke klassen met speciale vaardigheden, teamwork, spannende PvE-missies en raids, diverse PvP-modes, honderden realistische wapens, modules, uitrustingen en camo-items. Speel gratis!
PVP. Talloze modes met tientallen maps – je helden kunnen uitkijken naar bewezen klassiekers, frisse experimenten en een uitgebreid systeem met ranked matches!
PVE. Speel met je vrienden in korte spannende PvE-missies of probeer het zelf met grootschalige raids op diverse niveaus.
Teamwork. Vijf klassen met unieke vaardigheden. Val de verdediging van de vijand aan met een zwaar machinegeweer, breng je teamleden tot leven, leg mijnen in de gangen, schakel de tegenstander uit met precisie-schoten of verdedig tegen de counter van de vijand - hier bepaal jij hoe je moet handelen!