W.A.N.D. Project
Bedenk spelverwoestende spreuken als een Japanse tovenares die magie gebruikt. Ontwijk en decimeer golven van buitenaardse monsters terwijl je een futuristisch Tokio verdedigt.
Geef je de voorkeur aan het afvuren van snelle, constante stromen sonische pijlen? Of zou je liever een langzamere, krachtigere vuurbal creëren die zich verspreidt in blikseminslagen? Met meer dan 100 verschillende magische elementen om te combineren, zijn de combo's en keuzes bijna oneindig.