Ze komen! Maak je klaar om je mooie bloem te verdedigen tegen binnendringende insecten! Bereid je insectenspray voor, bel je Holo-Pet, versterk de basis en vergeet je missie niet: Vind de gieter!
Vermitron is een Arcade Twin-Stick-shooter in retrostijl met Tower Defense-elementen geïnspireerd op klassieke titels als Robotron, Smash-Tv, Gauntlet of PSSST van ZX-Spectrum.